דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


8 טיפים להצלחת עסק 

מאת    [ 14/10/2009 ]

מילים במאמר: 391   [ נצפה 3807 פעמים ]

1.עשה חקר שוק טרם תחליט על מוצר/שירות. יזמים רבים מנסים לפרוץ לשוק עם מוצר שהם חושבים כי הערך שלו גבוה מהעלות ולכן הם מגיעים למסקנה כי הלקוחות שלהם ינהגו בטיפשות אם לא יקנו מהם. זו טעות שלא כדאי לך לבצע. עדיף לבצע חקר שוק לפני בכדי לקלוע לראש של הלקוח. זכור כי לקוחות קונים רק מוצרים שנראים להם "סקסיים ומפתים" ושנראים להם כרלוונטיים לצרכים שלהם.
2.אל תפאר את המוצר כדי למכור אותו, במקום זה צור מוצר שנותן מענה לצורך. לפני 20 שנה ויותר, ניתן היה למכור מוצרים דרך מכירת המוצר עצמו. כיום אין זה כמעט אפשרי. את הלקוח שלך המוצר כלל לא מעניין אותו. מעניין אותו רק דבר אחד - האם המוצר שלך נותן לו מענה לצורך.
3.עשה תוכנית עסקית. אל תוותר על שלב זה. גם אם נראה לך שהכל ברור לך בעסק, תפרגן לעצמך והשקע בעסק. תוכנית עסקית תעזור לך בנושא שהוא קריטי - היא תיתן לך מדד ריאלי ומציאותי לפוטנציאל ההצלחה שלך.
4.אל תרוץ לבנות אתר ב 10,000 ש"ח. יסלחו לנו המתחרים שלנו על ההמלצה הבאה, אך דעתנו היא כי שלב בניית האתר אמור להגיע רק כאשר יש כסף בקופה. ואנו אומרים זאת מתוך הסיבות הבאות : אתר אינו מביא לקוחות בשלבים הראשונים של העסק. להבדיל אתה יכול להקים דף נחיתה (ב 1000 ש"ח בממוצע) ולפרסם אותו מיידית במערכת גוגל adwords . אם אתה מרגיש שאתה חייב גם אתר אז העצה שלנו היא בשלב ההתחלתי לבנות אתר בחינם. (ישנם כאלו מערכות). כיוון שממלא לא מקדמים אתר ישר, לא כל כך קריטי בשלב הראשון לבנות אתר מפוצץ. כמובן שבשלבים בהם העסק כבר מפותח דיו, ניתן לבנות אתר מקצועי ולקדם אותו אורגני בגוגל.
5.אל תפתח קמפיין במערכת גוגל adwords לבד מבלי שלמדת על המערכת. מי שעושה כך מגלה מהר כי הוא "נענש" ע"י גוגל. התוצאה היא שהפרסום שלו מגיע לעמודים האחרונים ויוצא שהוא צריך לשלם כפול מהמתחרים לגוגל כדי להגיע לעמוד ה 1.
6.אל תרוץ לפתוח קמפיינים פרסומיים בחברות פרסום חיצוניות ותשפוך שם אלפי ש"ח. אתה יכול לנהל את הקמפיינים הפרסומיים שלך לבד, וכדאי לך. אתה היחיד שיש לו אינטרס טהור לכסף שלו. אם קמפיין פרסום שעשית דרך חברה כלשהיא יכשל, אתה תישאר עם החוויה הרעה ובזבוז הכסף.
7.עשה לעצמך טובה וקח קופירייטר מבריק. המסרים השיווקים שלך, הסלוגנים, משפטי המחץ שלך וכו' - הם חלון הראווה שלך בראי הלקוח.
8.אל תתחמק מללמוד ולתרגל טכניקות מכירה. גם אם אתה מחזיק או מתכוון להחזיק מערך מכירות, אתה חייב לעסק שלך להיות מסוגל למכור בעצמך.
*** כל הפתרונות לעסקים קטנים ***

פתרונות שיווק, אימון עסקי, תוכניות עסקיות, שיפור יכולות מכירה, הדרכות לניהול קמפיינים פרסומיים, יחסי ציבור, ועוד..

"מצפן לעסקים קטנים" - מפעילת מועדון היזמים הישראלי בחינם!

מחויבים לפגישה 1 חינם!
www.yeutz4u.fav.co.il
03-9213668



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב